Όροι Χρήσης του ηλεκτρονικού καταστήματος www.smartphone-repair.gr
1.ΓΕΝΙΚΑ
Στο όνομα χώρου www.smartphone-repair.gr λειτουργεί ηλεκτρονικό κατάστημα που έχει ως σκοπό την πώληση συσκευών κινητής τηλεφωνίας, ηλεκτρονικών υπολογιστών και ηλεκτρονικών μηχανημάτων ήχου και εικόνας. Η αποδοχή των όρων που αναφέρονται παρακάτω καθιστούν υπεύθυνο τον αγοραστή ως προς την ανάγνωση και την κατανόηση της συμφωνίας που αποδέχεται. Για οποιαδήποτε απορία και αποσαφήνηση των όρων αποστολής, πληρωμών και εγγύησης το www.smartphone-repair.gr δεν φέρει καμία ευθύνη εάν δεν ερωτηθεί από τον αγοραστή.
2.ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Όλα τα διατιθέμενα προϊόντα πληρούν τις ευρωπαϊκές προδιαγραφές έτσι όπως ορίζεται από την Ελληνική και Ευρωπαϊκή νομοθεσία. Τα τεχνικά χαρακτηριστικά και άλλα στοιχεία των διατιθέμενων προϊόντων ορίζονται από την εκάστοτε κατασκευάστρια εταιρεία. Ο αγοραστής είναι υπεύθυνος για την ενημέρωση του σχετικά με τις ακριβείς προδιαγραφές και τα τεχνικά χαρακτηριστικά των διατιθέμενων προϊόντων. Η ανάρτηση πληροφοριών και τεχνικών χαρακτηριστικών στο www.smartphone-repair.gr γίνεται με κάθε επιφύλαξη και είναι σύμφωνη με τις εκάστοτε πληροφορίες που δημοσιοποιεί ο κάθε κατασκευαστής για το προϊόν του.
3.ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΟΛΗΨΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΗ
Δικαίωμα παραγγελίας έχουν άτομα με συμπληρωμένο το 18 έτος της ηλικίας τους. Σε περίπτωση ψευδών ή αλλοιωμένων στοιχείων το www.smartphone-repair.gr δε φέρει καμία ευθύνη και επιβαρύνει τον αγοραστή με τα έξοδα αποστολής του αντικειμένου. Η παραγγελία ισχύει αφότου συμπληρωθούν τα απαιτούμενα πεδία στην φόρμα ηλεκτρονικής παραγγελίας του www.smartphone-repair.gr. Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία κρίνεται απαραίτητο να αναγνωστούν και να κατανοηθούν οι όροι χρήσης καθώς και να γίνει η αποδοχή τους. Μερική ή ολική ακύρωση ή και αλλαγή της παραγγελίας γίνεται μόνο αφού έχει ενημερωθεί έγκαιρα το www.smartphone-repair.gr με τηλ(2105315579) ή email (info@smartphone-repair.gr) πριν την παραλαβή του αντικειμένου από την εταιρεία διανομής. Σε κάθε άλλη περίπτωση ο αγοραστής επιβαρύνεται τα έξοδα αποστολής από και προς το κατάστημα, σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο της συνεργαζόμενης εταιρείας διανομής. Σε περίπτωση λάθους καταχώρησης ως προς το απόθεμα του προϊόντος το www.smartphone-repair.gr θα ενημερώσει άμεσα τον αγοραστή ώστε να ακυρωθεί ή τροποποιηθεί η παραγγελία του.
4.ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟΣ
Οι αναρτημένες τιμές των προϊόντων στο www.smartphone-repair.gr βρίσκονται πάντα σε ευανάγνωστη θέση πλησίον του κάθε προϊόντος. Οι τιμές μπορούν να αλλάξουν χωρίς προειδοποίηση από www.smartphone-repair.gr όπως η εταιρεία κρίνει απαραίτητο. Οι τιμές περιλαμβάνουν Φ.Π.Α.(24%) . Ο αγοραστής με την επιβεβαίωση της παραγγελίας οριστικοποιεί ότι θα παραλάβει το προϊόν στην τιμή που αποδέχτηκε ακόμα κι αν τροποποιηθεί η τιμή του προϊόντος σε μέλλοντα χρόνο. Σε περίπτωση λάθους καταχώρησης ως προς την τιμή του προϊόντος το www.smartphone-repair.gr θα ενημερώσει άμεσα τον αγοραστή και διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την παραγγελία του.
Η Παράδοση εξοφλημένων παραγγελιών στο κατάστημα μας θα γίνεται μόνο στον ίδιο με επίδειξη Αστυνομικής Ταυτότητας ή σε νόμιμο εκπρόσωπο της εταιρίας.
- α) Εξόφληση και παραλαβή από το κατάστημα “smartphone-repair.gr” στην οδό Θηβών 487 - Αιγάλεω.
- β) Μέσω χρέωσης αντικαταβολής κατά την παράδοση από την εκάστοτε συνεργαζόμενη εταιρεία διανομής (courier).
- γ) Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.
- ε) Πειραιως:
Ο αγοραστής είναι υποχρεωμένος να αποστείλει το ονομαστικό καταθετήριο με email (info@smartphone-repair.gr) ώστε να επιβεβαιωθεί και να ολοκληρωθεί η παραγγελία. Η διαδικασία αποστολής ξεκινά σύμφωνα με την ημερομηνία και ώρα που μεταφερθηκε το ποσό στους παραπάνω τραπεζικούς λογαριασμούς.
5.ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΚΑΙ ΕΞΟΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ
Το κόστος και η ευθύνη μεταφοράς των προϊόντων επιβαρύνουν τον αγοραστή. Το ύψος των εξόδων μεταφοράς ορίζεται από την εκάστοτε συνεργαζόμενη εταιρεία διανομής (courier) βάσει του τιμοκαταλόγου της και επιβαρύνει εξ’ ολοκλήρου τον αγοραστή. Η παράδοση των προϊόντων γίνεται σε 24 ώρες από τη στιγμή παραλαβής από την εταιρεία διανομής και μπορεί να μεταβληθεί έως 48 ώρες ανάλογα με την χιλιομετρική απόσταση (εκτος δυσπρόσιτων περιοχών) . Σε περίπτωση ειδικών συνθηκών και ανωτέρας βιας (απεργίες, φυσικές καταστροφές, αργίες κλπ.) το www.smartphone-repair.gr δεν φέρει καμία ευθύνη για την καθυστέρηση παράδοσης του προϊόντος.
6.ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ
Όλα τα προϊόντα συνοδεύονται από εγγύηση του εκάστοτε κατασκευαστή όπως αυτός ορίζει μέσω της επίσημης αντιπροσωπείας του. Η 2ετης εγγύηση ισχύει για τη συσκευή αλλά διαφέρει για τα παρελκόμενα της συσκευασίας όπως μπαταρία, ακουστικά, φορτιστής, καλώδιο usb, κλπ. και μεταβάλεται ανάλογα με την κάθε εταιρεία.
Η εγγύηση του κατασκευαστή δεν καλύπτει βλάβες οι οποίες εχουν διαπιστωθεί ότι προέρχονται από κακή χρήση, πτώση, υγρασία, παρέμβαση από μη εξουσιοδοτημένα service και το προϊόν τίθεται αυτόματα “εκτός εγγύησης”. Το ίδιο ισχύει και για περιπτώσεις απώλειας συνθηματικών που προορίζονται για την αντικλεπτική προστασία της συσκευής. Σε περίπτωση απώλειας δεν υπάρχει τρόπος ανάκτησης ή ξεκλειδώματος της συσκευής. Τέτοιες είναι οι υπηρεσίες της Apple: Εύρεση Iphone/ipad που ενεργοποιείται μέσω icloud, για συσκευές android με έκδοση πάνω από 5.1.1 μέσω google account, για συσκευές samsung μέσω του λογαριασμού Samsung account κ.ο.κ. Σκοπός των υπηρεσιών αυτών είναι η προστασία της συσκευής από κλοπή και έχουν τρόπο ανάκτησης των κωδικών μόνο οι ίδιες μέσω των παρόχων τους. Τα προϊόντα με σήμανση EU (Ευρωπαϊκής Αντιπροσωπείας), καλύπτονται από 2ετή εγγύηση για service (επισκευές) σε όλα τα εξουσιοδοτημένα service των κατασκευαστών στην Ελλάδα - όχι για αντικατάσταση.
Η εγγύηση του κατασκευαστή δεν καλύπτει βλάβες οι οποίες εχουν διαπιστωθεί ότι προέρχονται από κακή χρήση, πτώση, υγρασία, παρέμβαση από μη εξουσιοδοτημένα service και το προϊόν τίθεται αυτόματα “εκτός εγγύησης”. Το ίδιο ισχύει και για περιπτώσεις απώλειας συνθηματικών που προορίζονται για την αντικλεπτική προστασία της συσκευής. Σε περίπτωση απώλειας δεν υπάρχει τρόπος ανάκτησης ή ξεκλειδώματος της συσκευής. Τέτοιες είναι οι υπηρεσίες της Apple: Εύρεση Iphone/ipad που ενεργοποιείται μέσω icloud, για συσκευές android με έκδοση πάνω από 5.1.1 μέσω google account, για συσκευές samsung μέσω του λογαριασμού Samsung account κ.ο.κ. Σκοπός των υπηρεσιών αυτών είναι η προστασία της συσκευής από κλοπή και έχουν τρόπο ανάκτησης των κωδικών μόνο οι ίδιες μέσω των παρόχων τους. Τα προϊόντα με σήμανση EU (Ευρωπαϊκής Αντιπροσωπείας), καλύπτονται από 2ετή εγγύηση για service (επισκευές) σε όλα τα εξουσιοδοτημένα service των κατασκευαστών στην Ελλάδα - όχι για αντικατάσταση.
7.ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ – ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ
Ισχύει μόνο για απομακρυσμένες αγορές και όχι για εμπόρευματα που παραδόθηκαν στο κατάστημα μας.
Ο καταναλωτής δικαιούται να υπαναχωρήσει, εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του αγαθού (χρησιμοποιώντας την φόρμα «επιστροφές προϊόντων» στην ενότητα «Εξυπηρέτηση Πελατών» ) σε περίπτωση που το προϊόν δεν είναι των προδιαγραφών που παράγγειλε (τεχνικά χαρακτηριστηκά, μοντέλο, χρωμα). Τότε:
- α) Επιστρέφει τα αγαθά, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα κατά την οποία ανακοίνωσε στον προμηθευτή την απόφασή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση και
- β) επιβαρύνεται με το κόστος επιστροφής των αγαθών.
8.ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ
Για την έναρξη οποιασδήποτε συναλλαγής με το ηλεκτρονικό κατάστημα www.smartphone-repair.gr, είναι απαραίτητη από πλευράς σας η γνωστοποίηση κάποιων προσωπικών δεδομένων, τα οποία χρησιμεύουν κυρίως για λόγους ασφαλείας. Τα στοιχεία που απαιτείται να γνωστοποιηθούν είναι τα εξής:
- Ονοματεπώνυμο
- Διεύθυνση
- Αριθμός τηλεφώνου
- Ηλεκτρονική διεύθυνση ταχυδρομείου
Σε περίπτωση έκδοσης τιμολογίου απαιτούνται ακόμη:
- ΔΟΥ
- ΑΦΜ
- Επαγγελαματική Δραστηριότητα
- Επωνυμία